WITH SIMPLE MEANS


 Foto: Daniella Witte

.

Vår låga förvaringsmöbel från Ikea fungerar också som en samling av personliga bilder och alster som 
byts ut med nya blickfång mellan varven. Nu när det är jul kände jag för lite stämning även här och 
med en ljusslinga, en stjärna och lite granris blev det snabbt en förändring.

Our low storage furniture from Ikea also serves as a collection of personal images andsubject matter as replaced with new focal point in between. Now that it's Christmas, I felt a bit ofatmosphere here and with a light chain, a star and some pine boughs, it became quickly a change.




Foto: Daniella Witte

.

Nu väntar butiken som har öppet mellan 12-18 i dag och i morgon. - Och ni missar väl inte sista chansen att vara med i årets sista adventsutlottning som min butik arrangerar!!

Kram Daniella



21 kommentarer:

På vår udde! sa...

Åååå, såg jag inte minsann att ditt hem kommer i nästa Sköna Hem!!! Måste varit hemma hos dig, hoppas, hoppas att det är du som fotat!

Kram Helena

Daniella Witte sa...

-Helena, det stämmer, och det är jag som har fotat:) Det ska bli så spännande att se det när det kommer ut i mitten av Januari. Kram

Anonym sa...

Du får ha en riktigt God Jul!

Kram
Elna

cathrine - trettien [31] sa...

Nydelige bilder! Herlige detaljer!

malin sa...

Sååå jäkla snyggt! Ursäkta svordomen - och God jul! :-)

Anonym sa...

Å så läckert :)

Vart kommer ljusslingar från? Är den från ikea så undrar jag vad den heter oxå :)

God Jul

//Anna

Hildur - fixaodona sa...

Oh så vackert i all sin enkelhet!

My Scandinavian Home sa...

How lovely, such a gorgeous home! Thank you for sharing and Happy Christmas!

Malin sa...

Så snyggt så snyggt!! Och vad spännande med ett reportage i Sköna hem som du själv dessutom har fotograferat! MÅSTE köpa!! :) God jul!
Kram Malin

Daniella Witte sa...

- Anna, ljusslingan kommer från Granit!

CreandoPhoto sa...

Är det sant! Ditt hem i Sköna Hem? Jag kommer att hänga på låset dagen den utges! Kramar Kicki

Unknown sa...

Hej Daniella!

Ville önska dig en god jul, och berätta att du vann tävlingen på min blogg om printen ;) Grattis :)
Maila till nordicart house din adress så får du printen i posten.

Jul kram!

elv's sa...

I love the way you decorated your house :-) beautiful! Merry christmas...

Lina sa...

Så fint ni har det här daniella! Och vad spännande med sköna hem! kram!

Emma - Från min sida sett sa...

Åh så fint ni har det hemma hos er!!

Livet - här och nu sa...

Så du har det hemma hos dig, och vilka fantastiska bilder du tar. Det är alltid lika inspirerande att titta in på din blogg.

Sköna Hem, måste verklgien köpa numret som kommer ut i januari, såååååå himla roligt att det går så bra för dig.

Ha en riktigt skön och härlig jul, hoppas det blir lite julledighet för dig.

Kram

millandante sa...

Så himla snyggt och mysigt!!! Inspirerande till tusen! Ja, jag inspireras alltid när jag kikar in hos dig! Så är det.

Nu önskar jag dig och dina en riktigt god jul!

Kram

Weronica - En mammas dag sa...

Du är så duktig, Daniella och det är så roligt att följa din utveckling här på bloggen. Allt gott i juletider! Kram

evalevabo sa...

Så snyggt. Måste köpa nästa Sköna Hem..
Kram God Jul

kristinhübenbecker sa...

Skitsnyggt, rent ut sagt! Vad är det för namn på den låga förvaringsbänken?

God fortsättning!

Kram Kristin

The Paper Mulberry - Glenda Steel sa...

Dear Daniella, I just had to leave a message and say that this is still my favourite contemporary Christmas arrangement! Your styling is absolutely fabulous (I am a huge fan)!!!! Warmest Christmas wishes from England - Glenda